Wilhelmus is klaar voor nieuwe seizoen

12-06-2019

Wilhelmus heeft voor het seizoen 2019/2020 2 versterkingen weten aan te trekken. Het betreft de ervaren keeper Rick van der Mast en aanvaller Joao Carlos Pascoal.

Na het succesvolle seizoen van 2018-2019 waarin alle 3 de selectie elftallen van Wilhelmus promoveerden was het tijd om de balans op te maken.

Na vele gesprekken die volgden bleek dat alle selectiespelers van zowel Wilhelmus 1, 2 en 3 de opmars van de club ook in de toekomst meer wilden maken en niemand zich wilde laten overschrijven naar een andere vereniging. De technische commissie van Wilhelmus kon dan ook gericht op zoek naar versterkingen en vond deze in de volgende 2 spelers :

undefined

Rick van der Mast komt over van Zondag 1e klasser Den Hoorn. Daarvoor kwam hij uit voor SEP en was voorheen jeugdspeler bij DHC, Excelsior Rotterdam en Feyenoord. Van der Mast is een ervaren doelman die gewend is op een hoger niveau te spelen.

undefined

Joao Carlos Pascoal komt over van DZC'68 uit Doetinchem en heeft in het verleden ook bij de Graafschap uit Doetinchem en bij Magreb'90 gespeeld. Deze sterke aanvaller geeft Wilhelmus nog meer aanvallende impulsen komend seizoen.

De technische commissie van Wilhelmus is zeer verheugd met het feit dat beide spelers gekozen hebben om op de Groene Zoom te komen voetballen
Wij wensen hen veel succes bij Wilhelmus.

Wilhelmus ziet de toekomst dan ook vol vertrouwen tegemoet.