Nieuwe Hoofd Opleidingen bij vv Wilhelmus

26-02-2019

Het Bestuur van Wilhelmus heeft op advies van de Technische Commissie Tim Jehee aangesteld als Hoofd Opleiding voor het seizoen 2019-2020.

Jehee, die in het bezit is van de UEFA-B trainerslicentie, is bezig aan zijn vierde jaar bij Quick Boys. Daar heeft hij eerst de JO16 (talententraject)  en de JO17-1 onder zijn hoede gehad. Momenteel is hij bij de Katwijkse club werkzaam als hoofdtrainer/coach van de JO19-1 en fungeert hij als coördinator van de gehele O19-selectie jeugd. In het verleden werkte hij als trainer/coach bij de jeugd van Voorschoten’97 en sv DSO.

Tim Jehee is 37 jaar en geboren in Leidschendam. "Ik ben de club dankbaar voor de kans die mij gegund wordt. Soms komen er uitdagingen op je pad, waarbij je direct een goed gevoel hebt en dat gevoel werd voor mij alleen maar bevestigd tijdens de gesprekken die wij de afgelopen week gevoerd hebben. De ambitie die de club heeft, de slagvaardigheid die de club heeft getoond en eigenlijk het gehele plaatje klopte met dat waar ik naar op zoek was en andersom dus kennelijk ook. Ik kijk er in elk geval enorm naar uit om na de zomer bij Wilhelmus aan de slag te gaan. Het is voor mij een compleet nieuwe uitdaging en een verbreding voor mijn persoonlijke ontwikkeling in het voetbalvak.

Bij Quick Boys heb ik natuurlijk ook in de keuken van de jeugdopleiding kunnen kijken. Theo Guijt is daar op het organisatorische vlak ijzersterk en van Gert Aandewiel heb ik op het voetbaltechnische vlak enorm veel opgestoken. Met name de wijze waarop hij zijn visie binnen de jeugdopleiding geïmplementeerd heeft, was voor mij een erg leerzame ervaring en ook als trainer/coach heb ik door Gert stappen kunnen maken.

Onder andere die ervaringen neem ik straks mee naar Wilhelmus en met heel veel inzet en passie zal ik daar mijn accenten gaan aanbrengen met als doel om de selectie elftallen, de overige jeugdelftallen, de trainers en iedereen die Wilhelmus een warm hart toedraagt optimaal van het spelletje te laten genieten. Ik realiseer me dat het een flinke klus is om dat voor elkaar te krijgen, maar daar loop ik niet voor weg."

Met de aanstelling heeft Wilhelmus een ambitieuze en innovatieve Hoofd Opleidingen in huis gehaald. Tim zal de Jeugdopleiding voorzien van nieuwe impulsen en past uitstekend in het toekomstbeeld dat de club voor ogen heeft.

undefined

Vlnr Michael Thoen (TC) – Tim Jehee (HO) – Bouk Wartna (voorzitter)

Wij heten Tim bij dezen van harte welkom bij Wilhelmus en kijken uit naar een succesvolle en langdurige samenwerking.