Afscheid van een deel van het bestuur

14-01-2018

Dit is de 3e keer dat ik als voorzitter van Wilhelmus de eer heb de traditionele Nieuwjaars speech te mogen doen en dit zal mijn laatste zijn.” – Jean-Jacques 12 Januari 2018

Met deze woorden begon voorzitter Jean-Jacques Budé zijn speech tijdens de nieuwjaarsborrel van vrijdag 12 Januari j.l. . Jean-Jacques is sinds 2015 voorzitter van onze club, en in de 3 jaar die daar op volgde heeft hij met de rest van het bestuur ervoor gezorgd dat onze club weer een gezonde club werd met de ogen op de toekomst.

Zoals jullie gehoord hebben is de club financieel is rustig vaarwater, de schulden zijn aan het einde van dit seizoen dusdanig afgebouwd dat er geen gevaar voor discontinuïteit meer is en de focus ligt bij Wilhelmus inmiddels weer op voetbal.” – Jean-Jacques 12 Januari 2018

Jean-Jacques heeft zich ook de afgelopen jaren hard gemaakt voor een goed, beter en eerlijk vrijwilligersbeleid, een thema wat ook tijdens de ALV/Nieuwjaarsborrel naar boven kwam en ging ook samen met de oproep tot vrijwilligers en vervangers voor de bestuursleden die na 3 jaar het stokje willen opgeven, want naast Jean-Jacques hebben ook Arno Hartogh (onze secretaris) en Paul Kramer (onze Jeugdvoorzitter) aangegeven na 3 jaar het stokje door te willen geven.

Ik zou willen eindigen bij waar ik begonnen ben. Ik realiseer me dat het bij een nieuwjaarsreceptie hier niet over gaat, maar dit is wel een goede gelegenheid om aandacht te vragen voor mijn opvolging. En het gaat ook niet alleen om mij maar ook om Arno Hartogh (onze secretaris) en Paul Kramer (onze jeugdvoorzitter) die ook het stokje door gaan geven. Dat moet ook op grond van de statuten want de 3 jaren zitten erop, maar het is ook tijd voor nieuwe energie “ – Jean-Jacques 12 Januari 2018

Wij van vv Wilhelmus danken Jean-Jacques, Arno en Paul voor hun inzet de afgelopen jaren en wensen hen het alle beste in de toekomst.

Mocht u interesse hebben om het stokje van deze heren over te nemen kunt u contact opnemen met bestuur@vvwilhelmus.nl