1e Mijn Wilhelmus Dag zaterdag 10 oktober

30-09-2015

1e Mijn Wilhelmus Dag zaterdag 10 oktober

Voorburg, 30 september 2015 – Voetbalvereniging Wilhelmus organiseert zaterdag 10 oktober de 1e ‘Mijn Wilhelmus Dag’. Een dag waar ‘de trots op de eigen club’ centraal staat en waarop leden, vrijwilligers, spelers, expats, ouders en sponsors kennis met elkaar maken. De 103 jarige Voorburgse vereniging combineert de 1e ‘Mijn Wilhelmus Dag’ met de Algemene Leden Vergadering (ALV) vanaf 16.00 uur. Al vanaf 8.30 uur is Sportpark Westvliet geopend en zijn er behalve reguliere voetbalwedstrijden de hele dag activiteiten voor jong en oud. Het 1e elftal met trainer Haico Herbert geeft jeugdclinics, er is volop entertainment en live muziek en natuurlijk is er een meer dan verzorgde catering aanwezig.

Voorzitter Jean-Jacques Budé heeft met het bestuur het initiatief genomen voor de 1e Mijn Wilhelmus Dag om daarmee de trots op VV Wilhelmus te laten terugkeren: “We hebben als Wilhelmus een historie van meer dan 100 jaar, maar het vizier is nu gericht op de toekomst van onze club met 1.200 leden. Samen zijn we Wilhelmus, samen trekken we de kar om de vereniging weer gezond te maken. Tijdens deze speciale dag willen we onze leden als het ware opnieuw laten kennismaken met de club en elkaar. Niet iedereen kent het nieuwe bestuur al of heeft met de commissieleden gesproken. Tijdens de ‘Mijn Wilhelmus Dag’ kan dat en bieden we onze leden kansen om vrijwilliger te worden en zo een steentje bij te dragen.”

Win een teamuitje naar Drievliet

Vanaf 8.30 uur is er een gevarieerd entertainment programma voor alle spelers, ouders, supporters en andere belangstellenden. Er is live muziek, een street footballer doet de beste skills, er zijn clowns, goochelaars, een voetbalquiz en een dartcompetitie en er is uiteraard een springkussen voor de kleintjes. De selectiespelers van het 1e elftal geven clinics aan jeugdteams en teams kunnen een teamuitje naar Drievliet winnen. Op het plein voor de kantine presenteren onze sponsoren zich en is er informatie over vrijwilligerswerk bij Wilhelmus te verkrijgen.

Kijk voor het actuele programma op www.vvwilhelmus.nl

Algemene Ledenvergadering en Haagse artiesten

Vanaf 16.00 uur is er een Algemene Ledenvergadering in de kantine. Voorzitter en bestuur geven hier een toelichting op het beleid van de afgelopen maanden en de nabije toekomst. Na afloop is er een barbecue en een feestavond met live muziek, diverse Haagse artiesten en vanaf 18.00 uur op een groot scherm de EK kwalificatiewedstrijd Kazachstan - Nederland.

Voor nadere informatie
Bijgesloten foto is rechtenvrij te gebruiken met bronvermelding © Bert Tielemans.
Voor meer informatie, achtergrondgesprekken of interviews:
Bert Tielemans, perswoordvoerder
06 573 433 31btielemans@ziggo.nl / @berttielemansjr